MediaHub handler om synergier i det norske mediemarkedet og å bygge tillit og partnerskap på tvers av medier, annonsører og byråer. Sammen med TV 2 har vi utviklet en arena for å fremme samarbeid på tvers av bransjen.

Vi tilrettelegger for og sikrer læring og kompetanse basert på en unik samling av tester og prosjekter. 

Visjon

Vår visjon er å utvikle “den norske modellen” hvor annonsører, medier og mediebyråer går sammen om å skape merverdi for alle parter. 

MediaHub har sammen med sine partnere et langsiktig perspektiv som er basert på «win win» og høyere ROI for alle parter. 

Våre målsetninger

  • Optimalisere «den norske modellen» som et konkurransedyktig tilbud til annonsører
  • Skape en norsk modell for CRM-match med felles testrigg og felles valuta
  • Bevise høyere ROI og effekt i redaktørstyrte medier
  • Bærekraftsfond hvor TV 2 med partnere via MediaHub gir bort en lanseringskampanje for årets norske startup-innovasjon

Folkene

Arve Heltne

Arve Heltne har gjennom 30 år hatt en rekke lederstillinger innenfor markedsføring, salg og innovasjon i Orkla-konsernet, blant annet som adm.dir i Lilleborg. Som representant for en av landets største annonsører, var han i mange år styreleder i ANFO og har vært en tydelig stemme i norsk markedsføringsindustri. Nå leder Arve MediaHub, med fokus på å bygge nettverk av norske annonsører og norske medier.

Thomas Straw

Thomas Straw har lang fartstid i bransjen, som blant annet tidligere digitaldirektør i Omnicom Media Group, gründer og leder/bidragsyter på flere banebrytende markedsøfringsprosjekter i krysningspunktet mellom førstepartsdata, GDPR og annonseteknologi. Thomas jobber i dag som konsulent i Caulis.

Bjarte Humborstad

Bjarte Humborstad er tidligere digitaldirektør i RED Media Consulting og med lang erfaring innen markedsføringstrategier har han jobbet med mange av markedets største annonsører. Bjarte er en av landets fremste eksperter innen GDPR og førstepartsdata. Han har vunnet flere priser for sitt arbeid i bransjen, og ble senest hedret med ærespris under Performance Awards. Bjarte jobber i dag som konsulent i Caulis.

Simon Vestvik

Simon Vestvik har omfattende erfaring med forretningsutvikling, strategi og merkeposisjonering som konsulent og partner i flere konsulentselskaper, i tillegg til erfaring fra ulike deler av Orkla Foods. Simon har vært sparringspartner til CEO, COO og salgsdirektører og har tung operativ erfaring fra stillinger innen merkevareledelse, kategori og salg og som interim daglig leder.  

Rune Albertsen

Rune Albertsen har i snart 15 år hjulpet norske og internasjonale selskaper med vekststrategier og markedsføringseffekter som kundedirektør i Business Science, country manager i Gain Theory og senior analytiker i det London-baserte Management Consulting selskapet Vanguard Strategy. Rune er en kjent foredragsholder på tema som effektmodellering og merkevarebygging og en av Nordens fremste eksperter på markedsføringseffekter og -analyser.

Kontakt oss

arve@mediahubpartners.no 

Arve Heltne
Founder & Owner

2023 © MediaHub